wink

wink

Saturday, October 2, 2010

dgr ceramah..

oklah...pg td actually aku kne bangun pkul 8 cos aku kne dgr cramah...aku mgkin yg terplih untuk mentor and menti 2 kowt..
arrggghh wtever lah..xphm aku...yg penting aku xbgun pn...coz tdo lmbat smlm...bgunnye pkul 12 lbh..
hais!~ape nk jd ngn kau erfah hah?....ank dara apelah kau nie bgon lmbat jerk kn....erm lntk aku lah kn..haha...tgk 2 dgil plak 2...aku memg bdk degil!~~~~so what?.....heran plak aku kn owg nk ckp aper...ok blik kpd topic kite erk...mse dgr crmah td actually mgantok giler lah smpai naik pening kpala aku time pnceramah 2 bg crmah..hahahahahahah....
pastu lpas hbs 2 kitorang tgkap gmbar ramai2 kat dlm blik kuliah 2...
hahahahahah...muka smuanya selebet giler...terutamanya muka aku...gmbar akn di ltk...haha..










No comments:

Post a Comment