wink

wink

Friday, October 1, 2010

My Beloved Frens....love her so much!haha

(ZUHUSNA BINTI DZULKAFLIE)


hidup kalu tnpa kawan memg boring lah..tp aku hny ada sorg kwn yg betul2 phm dgn hdp aku..dye sorg jerk yg tw aku nie mcmne...and dye sorg jerk yg tw hdop aku mcmne..aku sbg kwn dye memg aku hargai dye sbgai kwn aku..aku syg sgt giler2 dgn dye..dye bkn stkat kwn aku tp aku dh anggap dye mcm adik badek aku sndri...mak dye mak aku jgk..mama aku,mama dye jgk..huhu...aku akui kalau xde dye skrg aku xkn ade dkt U skrg nie..coz dyelah yg bnyk bg drongan kat aku terus berubh ke jln yg betul...thanks a lot nana! i love u baby..umur dye sme dgn aku lah...asal????..nk ker?...hahahah...sowylah beb...dye dr sekolah x[pnh der bf kowt..coz dye xmintlah nk kpel2 nie...dye kwn aku yg pling perfect pnh aku knl seumur hdup aku..sush senang sme2 dgn aku...kitorang xpnh lgsung gdoh...aku knl and kwn dgn nana sjak darjah 2 lagi..mcmne lah xsygkan...knl pnylah lme...huhu...smpai skrg ktorg still contact lg wlaupn dye jauh dri aku...wlaupon aku dh pndh rwng, aku tetp jengok dye kat kl...mklumlah nk bergosip pny pasal..hahahahah...kalu dh jmp of course xbehenti bercrta...aku dgn dye bnyak perbezaan...dye bnyk berlembut dripada aku yg selalu nk mrh2...dye tetp sbr dgn pergai aku..tetp thn dgn aku...yg penting dye memg superb lah...time skolah aku dgn dye kebnykan kitorang akn sme kelas..rehat sme2...mkn sme2..belajar sme2...tp dye lg rjin dri akulah..hoho..aku nie pmls skit..bygkanlah setiap kali ckgu mgjar mst aku tido dlm kelas...pastu kne mrh jerk..tp buat pekak..jht giler aku...haha..smpai kne kounseling jerk..so yg bnyk bg nsihat dye ni lah yg xpnh pnt nsihat aku...sbb 2 aku syg giler dgn dye...aku ingt lg time aku nk pndh 2 dye pelok aku then dye nangis..aku thn jerk air mata aku..aku kalu boleh xnk tngglkan dye sorg2 kat kl 2...tp aku knelah ikot fmaily aku...walau apa pun ko tetp kwn no.1 dlm hdop aku..xde yg boleh tkar ganti...kalu ko xde una dlm hdop aku,aku xtw lah hdop aku jd mcmne...thanks a lot coz 2 be my fren..yg bnyk berkorban demi aku walau ape pn keadaan ko...sumpah and demi Allah aku syg giler kat ko...ko seorang kwn yg sejati pnh aku jmp...gmbr yg terbaru akn smpai xlme lg ok...tngu shjer...



No comments:

Post a Comment